- La matinal va comptar amb la participació de l’escola Artístic i Sweet Índia, i del grup Teatro 60 de la Unión Cultural Extremeña Anoia, de Vilanova del Camí.
El centre polivalent de Can Papasseit va ser aquest dissabte l’escenari de la cloenda del simposi d’associacions de Donants de Sang de Catalunya. El dinar va aplegar més 300 persones d’arreu de Catalunya. Les regidores Eva Vadillo i Susana Gutiérrez van participar en aquest acte en nom i representació de l’Ajuntament de Vilanova del Camí.
La Federació Catalana de Donants de Sang, amb el suport de l’Associació de Donants de Sang de l’Anoia (ADSA) i dels ajuntaments d’Igualada i Vilanova del Camí van organitzar aquest dissabte diferents activitats per agrair als donants la seva implicació i compromís. La jornada va començar amb la inauguració del monument al donant de sang. Tot seguit i amb la companyia dels gegants de l’associació Dessota, en Tomeu i la Pia es va fer una cercavila fins al davant de la Clínica Sant Josep on es van fer diferents activitats obertes a tothom.
La matinal va comptar amb la participació de l’escola Artístic i Sweet Índia, i del grup Teatro 60 de la Unión Cultural Extremeña Anoia, de Vilanova del Camí.
A migdia, els delegats de les associacions de donants de sang van acabar la festa amb un dinar a Can Papasseit que va estar amenitzat pel músic Albert Gámez.