El programa festiu de l’Embarraca’t s’enceta aquest vespre amb l’espectacle The Talent, El Musical. I tot seguit, actuarà el grup de versions La Prole Band, que substituirà el grup La Traca que havia de venir inicialment, però que ha hagut de suspendre l’espectacle per malaltia del seu cantant.

The Talent, el Musical, obrirà la nit amb un espectacle dinàmic i sorprenent carregat d’impacte visual i amb una gran varietat de continguts que convertiran l’Embarraca’t en quelcom especial. Tot el que passarà a l’escenari, passarà a un ritme vertiginós sense deixar al públic ni un segon perquè descobreixi què ve a continuació.
Després, al voltant de la 1:30 h, serà el grup La Prole Band, una de les millors bandes de Catalunya, qui agafi el relleu per fer ballar el públic al ritme de les versions d’Oques Grasses, Doctor Prats, Búhos o Portobello. Un repertori pensat per a tots els públics i perquè pugui gaudir tota la família.
La Prole Band actuarà en comptes de La Traca, que ha hagut de suspendre el concert d’aquesta nit per malaltia del seu cantant.