El pròxim dilluns 17 de gener, el Ple vilanoví es reunirà de manera ordinària per celebrar la primera sessió del 2022. A causa de la situació sanitària actual, el Ple es continuarà fent a porta tancada. La sessió començarà a les set de la tarda i es podrà seguir via streaming per Ràdio Nova al 107.7 de la FM i a radionova.cat i en continu de vídeo a tvvilanova.cat.

Si la ciutadania vol formular alguna pregunta al ple, les ha de fer arribar al WhatsApp de Ràdio Nova: 660 96 35 06, abans de les sis de la tarda del mateix dilluns 17 de gener.
En l’ordre del dia, amb pocs punts, destaca l’aprovació del document annex al conveni per impulsar la creació i gestió del Parc Agrari de la Conca d’Òdena (PACO), un projecte que neix amb la voluntat d’afavorir el desenvolupament d’un model agroalimentari basat en la qualitat i la proximitat.
El Parc Agrari de la Conca d’Òdena inclourà 15 municipis: Argençola, Capellades, Carme, Castellolí, Copons, Jorba, Igualada, La Pobla de Claramunt, La Torre de Claramunt, Òdena, Orpí, Rubió, Sant Martí de Tous, Santa Margarida de Montbui, i Vilanova del Camí. Els promotors del projecte defensen que el territori conjunt d’aquests municipis té les característiques idònies per a la creació d’un Parc Agrari, ja que és un territori eminentment agrícola, però amb un important nucli de consumidors i proper a l’AMB. Concretament estem davant una superfície de 372 km2 i una població de més de 80 mil habitants.
El Punt de Centralització del Producte i futur obrador del Parc Agrari de la Conca d’Òdena tindrà la seva seu a Jorba. En aquest magatzem els productors deixaran els seus productes abans de ser distribuïts als clients amb les comandes que es rebin a través de la plataforma web.