- Us podeu donar d’alta al servei afegint a l’agenda del vostre mòbil el número 644 31 05 71 i enviar un missatge que digui Hola
El canal de WhatsApp de l’Ajuntament per rebre informació i comunicar incidències ha superat aquest mes de setembre els 750 comptes actius. L’aplicació ha sumat més de 2.000 interaccions i ha mantingut un total de 623 converses telemàtiques amb la ciutadania.

Els veïns i veïnes de Vilanova utilitzen l’APP de l’Ajuntament bàsicament per cercar informació i per comunicar incidència. Però també la troben útil per contactar amb l’alcaldessa, els regidors de govern o per fer consultes directes al bot.
Des que es va posar en funcionament el febrer de 2021, l’App ha registrat 2.078 interaccions, de les quals, 536 (36%) han estat de ciutadans que buscaven informació municipal, com adreces i telèfons de serveis municipals o d’emergències, informació sobre la covid, transports o tràmits electrònics.
Pel que fa a la comunicació d’incidències, l’APP ha rebut 325 consultes, el que suposa un 22% del total de les interaccions. El veïnat comunica incidències a la via pública, a l’enllumenat o al mobiliari urbà entre altres. L’índex de resolució d’aquestes incidències és del 90%. El 10% restant, són temes relacionats amb via pública que requereixen en alguns casos la reposició o substitució de materials que depenen d’empreses externes. Així i tot, la resolució d’aquests temes també sol ser molt ràpida.
Des de l’APP també es poden fer consultes directes a l’equip de govern. La bústia de l’alcaldessa ha rebut 113 sol·licituds (7% de les interaccions) mentre que la dels regidors ha registrat 230 (15%).
L’APP també és una eina molt interessant per comunicar alertes i altres informacions d’interès per a la ciutadania. Des que es va posar en funcionament s’han enviat més d’un centenar d’alertes que han suposat 31.411 missatges enviats.
Cal recordar que l’atenció a les consultes que es reben a l’APP és de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00 h.
Si encara no sou usuaris de l’APP de l’Ajuntament, us podeu donar d’alta únicament afegint a l’agenda del vostre telèfon mòbil el número 644 31 05 71 i enviar un missatge que digui Hola.