- El metge us atendrà a través de l’eConsulta, per videoconferència o per telèfon
- Si és necessari us programarà una visita presencial
- Una vegada tingueu el Pla de medicació actualitzat, podeu anar a la farmàcia amb la vostra targeta sanitària per tal de recollir els medicaments
Si esteu prenent un tractament de llarga durada i us ha caducat el Pla de medicació, cal que us poseu en contacte amb el vostre metge o metgessa perquè us el revisi i valori la seva renovació. Podeu contactar-hi a través de la meva Salut o bé trucant al CAP però eviteu les visites presencials.
El metge us atendrà a través de l’eConsulta, per videoconferència o per telèfon i, si cal, us programarà una visita presencial. Una vegada tingueu el Pla de medicació actualitzat, podeu anar a la farmàcia amb la vostra targeta sanitària per tal de recollir els medicaments.
Si encara no teniu accés a La Meva Salut, podeu demanar-ho de forma ràpida i senzilla per la web: canalsalut.gencat.cat/lamevasalut o bé trucant al 900 053 723, de dilluns a divendres de 8 del matí a 8 del vespre.