- És important recordar que aquest servei s’ofereix únicament a les persones empadronades al municipi.
- És imprescindible demanar cita al telèfon 93 805 44 22, extensió 194, o bé al correu electrònic vnvc.punttelematic@vilanovadelcami.cat
El Punt Telemàtic de l’Ajuntament de Vilanova del Camí al mercat municipal, ha modificat el seu horari d’atenció a la ciutadania. A partir d’ara serà de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00 h i els dimecres, també de 17:00 a 19:30 h. És important recordar que aquest servei s’ofereix únicament a les persones empadronades al municipi.
L’oficina funciona com un punt d’informació i suport en la tramitació telemàtica adreçat especialment a la gent gran i a les persones que no disposen de mitjans per fer aquest tipus de gestions per internet. Per poder atendre adequadament, és imprescindible demanar cita al telèfon 93 805 44 22, extensió 194, o bé al correu electrònic vnvc.punttelematic@vilanovadelcami.cat
Des del punt telemàtic, ubicat al mercat municipal, s’ofereix informació, assessorament i orientació sobre els recursos existents i es dona suport per fer tràmits telemàtics amb les diferents administracions com l’Ajuntament, però també amb la Seguretat Social, el SEPE o el SOC, entre altres.