- El servei que ofereix l’Ajuntament de Vilanova del Camí per ajudar les persones que no disposen d’internet a casa, és exclusiu per als veïns de Vilanova del Camí
El Punt Telemàtic que l’Ajuntament de Vilanova del Camí ha rebut fins el moment seixanta de visites i ha resol més d’un centenar de tràmits. Aquest punt d’informació i suport en la tramitació telemàtica es va començar a oferir a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania del Mercat Municipal el passat 28 de gener i la demanda no para de créixer.
És important destacar que aquest servei és només per a les persones de Vilanova del Camí. No està obert a veïns d’altres municipis.
Des del punt telemàtic s’ofereix informació, assessorament i orientació sobre els recursos existents i es dona suport per fer tràmits telemàtics amb les diferents administracions com l’Ajuntament però també amb la Seguretat Social, el SEPE o el SOC, entre altres.
Natàlia Martínez, que és la persona que atén el Punt, explica que fins ara, les consultes més habituals han estat per fer gestions amb el SEPE. Renovacions de prestacions, demanar cita, o realitzar declaracions han estat els tràmits amb més demandes.
També s’han realitzat diferents tràmits amb la Seguretat Social, la majoria relacionats amb la jubilació i també amb l’Agència Tributària.
Aquests darrers dies, explica Martínez, s’han començat a tramitar també algunes ajudes per pagar el lloguer, en el marc de la convocatòria anual de la Generalitat de Catalunya.
El Punt Telemàtic funciona de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00 h i dimecres també a la tarda, de 17:00 a 19:30 h. També podeu enviar la vostra consulta per correu electrònic a vnvc.punttelematic@vilanovadelcami.cat