La Mancomunitat Intermunicipal de la Conca d’Òdena (MICOD) presenta una oportunitat de formació gratuïta en el muntatge d’instal·lacions d’aerotèrmia com a part del programa “Conca Industrial 4.0“. L’objectiu d’aquest curs és millorar l’ocupabilitat de persones aturades, amb un focus especial en joves i dones, en el sector industrial de la Conca, així com promoure la competitivitat en aquest àmbit.
Els participants adquiriran habilitats per muntar i mantenir sistemes d’aerotèrmia seguint els principis tècnics i termodinàmics corresponents, així com les operacions necessàries per a l’aplicació d’energia de l’aire a la climatització, amb l’èmfasi en la seguretat i qualitat. Aquesta formació de 130 hores inclou sessions teòriques i pràctiques, a més d’un mòdul d’intel·ligència emocional i pràctiques no remunerades en empreses locals.
Les 130 hores es dividiran en cinc mòduls: Introducció a l’aerotèrmia, electricitat, aerotèrmia, instal·lacions d’aerotèrmia aplicables a la climatització i nivell bàsic de prevenció de riscos laborals. Les classes teòriques es realitzaran a la seu de la Fundació Saltoki a Igualada, de dilluns a divendres, de 08:00 a 13:00 h, d’octubre a desembre. El curs inclou pràctiques no laborals en empreses del sector industrial local.
Aquesta oportunitat de formació gratuïta està oberta a persones desocupades empadronades a la Conca d’Òdena (Igualada, Vilanova del Camí, Santa Margarida de Montbui, Òdena, La Pobla de Claramunt, Jorba i Castellolí).
Els interessats han de complir amb requisits com tenir un certificat de professionalitat de Nivell 2, un títol de Tècnic de la família professional d’instal·lació i manteniment o un any d’experiència en muntatge o manteniment d’instal·lacions de climatització i calefacció.
Les inscripcions ja estan obertes i es poden fer a www.micod.cat. U s podeu inscriure en aquest enllaç al formulari.