Dimarts, 5 juliol, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

La UMIC donarà resposta a les consultes sobre consum, aquest divendres | INFOGRAFIA

1 d'agost de 2018
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

UMIC a Vilanova-arxiu-1200


Les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona continuen visitant, també durant el període estival, les poblacions on no hi ha un servei municipal de consum. D’aquesta manera, els ciutadans poden conèixer i exercir, des de la proximitat, els seus drets com a persones consumidores. A Vilanova del Camí la visita serà aquest divendres. La unitat mòbil s’ubicarà de dos quarts d’onze a la una del migdia, a la plaça del Mercat


Les UMIC formen part del programa de l’Oficina Provincial d’Informació al Consumidor (OPIC) del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona. Un equip tècnic dona resposta a les consultes i reclamacions que hi fan directament, de manera presencial i gratuïta, els ciutadans.

També faciliten material informatiu i donen consells sobre com estalviar en les factures d’aigua, gas i electricitat, que són les consultes més habituals, juntament amb les relacionades amb les clàusules abusives en contractes hipotecaris, telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil.

La prestació que ofereixen les UMIC està destinada als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets.


Què es pot fer en cas de cancel·lació de vol, una de les reclamacions més habituals a l’estiu


Durant el mes d’agost, una de les consultes més habituals sobre consum té a veure amb la cancel·lació de vols per les incidències i conflictes laborals en les companyies aeroportuàries. Així, tenint en compte les conseqüències i les afectacions per les vagues en algunes aerolínies, la Diputació de Barcelona està fent difusió sobre què cal fer en cas de trobar-vos en aquesta situació.


Aquesta és una infografia de l’Agència Catalana del Consum en què s’explica quins drets teniu en cas de trobar-vos en aquesta contingència

Cancelacio de vols-infografia2018-v11

Etiquetes: ConsumConsumidoroficinaUMIC
Notícia anterior

Acapte de sang especial, aquest dimecres, en un mes on és encara més vital ‘omplir la bossa’

Notícia següent

Els 236 infants del Casal d’estiu s’acomiaden de la màgia de l’Ot el bruixot |FOTOS|

Relacionat Notícies

Alex Salaberri
Cultura

De la música dels 80 de Veneno en la piel als monòlegs d’Álex Salaberri

5 de juliol de 2022
Segon numero premiat sorteig mercat 22
Comerç

El segon sorteig del Mercat de Sant Hilari premia Fina Espín, una altra clienta fidel 

5 de juliol de 2022
Festa de final de temporada del casal de la gent gran 22
Gent Gran

Un dinàmic taller de risoteràpia acomiada el curs ‘Compartir i viure’ del casal 

5 de juliol de 2022
Notícia següent
Casal Estiu 2018 (2)-1200

Els 236 infants del Casal d’estiu s’acomiaden de la màgia de l’Ot el bruixot |FOTOS|

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.