L’Ajuntament de Vilanova del Camí ha contractat a 6 persones de Vilanova del Camí en situació d’atur, a través del Programa de Plans d’ocupació de Treball als Barris de la Llei de Barris del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya finançat pel Ministerio de Trabajo, Migraciones y Seguridad Social
El programa d’experienciació laboral, mitjançant la contractació de plans locals d’ocupació, són projectes de promoció de la contractació laboral de persones aturades per a la realització d’actuacions d’interès general, social i econòmic.
www.vilanovadelcami.cat
Web de l’Ajuntament de Vilanova del Camí
Enguany les sis persones contractades per un període de 6 mesos, compresos entre el desembre i el juliol, realitzaran actuacions relacionades amb els serveis a les persones a través de diferents projectes: “Reforç escolar al barri” amb la contractació d’un professor que dona una atenció extraescolar a infants amb necessitats educatives, problemes d’aprenentatge… amb un treball de coordinació amb les tres escoles municipals. “Atenció Domiciliària” amb accions dirigides a l’atenció de la gent gran, i també es realitzarà una actuació de “Millora de l’accessibilitat del Nucli Antic” amb la contractació d’un oficial i un peó de la brigada d’obres que actuaran en l’arranjament i l’ampliació de diferents voreres per garantir una amplada de pas útil i millorar l’accessibilitat de les persones amb mobilitat reduïdes.
El programa de Plans d’ocupació està cofinançat pel Servei d’Ocupació de Catalunya amb un import total de 74.020,74 €.