- El punt telemàtic, atès per Natàlia Martínez, funciona de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00 h i dimecres també a la tarda, de 17:00 a 19:30 h
- Aquest mes de febrer s’ha ofert suport per fer tràmits telemàtics amb el SEPE, el SOC i la Seguretat Social
L’Ajuntament de Vilanova del Camí ha obert una nova oficina d’atenció ciutadana a l’interior del Mercat municipal. Es tracta d’un punt d’informació i suport en la tramitació telemàtica adreçat especialment a la gent gran i a les persones que no disposen de mitjans per fer aquest tipus de gestions per internet.
La irrupció de la pandèmia ha evidenciat una bretxa digital important a la població. Hi ha moltes persones que no disposen dels aparells ni de les connexions necessàries per poder fer les gestions telemàtiques que moltes administracions han anat activant des del març passat.
Des de Serveis Socials de l’Ajuntament també s’ha detectat un desconeixement important de els eines TIC i moltes dificultats per realitzar tràmits online, com la sol·licitud d’ajudes i subvencions.
Amb la voluntat de compensar aquestes mancances és que l’Ajuntament, amb el suport de la Generalitat de Catalunya a través del programa Treball als barris, ha contractat una integradora social que gestionarà un punt telemàtic a l’interior del Mercat Municipal St Hilari.
El punt telemàtic, atès per Natàlia Martínez, funciona de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00 h i dimecres també a la tarda, de 17:00 a 19:30 h. Aquest servei es pot oferir gràcies al un Pla d’Ocupació i serà actiu durant 9 mesos.
Des del punt telemàtic, ubicat al mercat municipal, s’ofereix informació, assessorament i orientació sobre els recursos existents i es dona suport per fer tràmits telemàtics amb les diferents administracions com l’Ajuntament però també amb la Seguretat Social, el SEPE o el SOC, entre altres.
