Bona diada pels llibres però també per les roses. Ricard Torras del Racó de les Flors de Vilanova del Camí assegurava aquest matí a La Carmanyola de Ràdio Nova que “aquest any s’ha notat especialment que Sant Jordi s’esqueia en un dia laboral. El volum de vendes respecte de l’any passat, que la festa es va celebrar en diumenge, ha crescut en un 30% aproximadament”, diu Ricard Torras
Tot i que no ha pogut concretar amb precisió, Ricard Torras, creu que ahir es van poder despatxar des de la parada de la plaça del Mercat unes 400 roses. En van portar de quatre colors: blanques, grogues, roses i vermelles i malgrat que la rosa vermella continua sent la protagonista de Sant Jordi, les grogues han estat molt demanades en aquesta edició i es van esgotar abans de migdia. “També és cert, diu Torras, que no en va portar massa quantitat”.
Pel que fa a les preferències dels vilanovins, Torras explicava que la rosa bàsica sempre és l’opció més demanada, però ha destacat que enguany, hi ha hagut un augment de la demanda de les roses més elaborades. Creacions imaginatives i innovadores que marquen la diferència entre establiments perquè permet fer coses diferents i a preus molt assequibles.