- L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Consell Comarcal de l’Anoia s’encarrega d’informar, orientar i assessorar les persones consumidores de tota la comarca
- L’objectiu és donar a conèixer els serveis dels quals la ciutadania en pot fer ús si es troben amb dificultats per resoldre una incidència de consum davant de qualsevol empresa
L’Oficina d’Informació al Consumidor (OIC) del Consell Comarcal de l’Anoia ha editat diferents cartells per mostrar a la ciutadania com reclamar davant de controvèrsies habituals de consum. La reclamació i gestió d’incidències en la factura de telèfon, llum, aigua, compres per internet o visites no desitjades… són alguns dels serveis que s’ofereixen.
L’objectiu d’aquesta iniciativa és donar a conèixer els serveis que es presenten des de l’Oficina comarcal d’Informació al Consumidor i dels quals la ciutadania en pot fer ús si es troben amb dificultats per resoldre una incidència de consum davant de qualsevol empresa.
L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Consell Comarcal de l’Anoia s’encarrega d’informar, orientar i assessorar les persones consumidores de tota la comarca. També ofereix un servei de mediació per resoldre els conflictes entre consumidors i agents econòmics i planifica sessions formatives sobre temes relacionats amb consum com a eina d’apoderament del consumidor.
Per a més informació o per sol·licitar algun dels seus serveis podeu contactar-hi a través del telèfon 938051585 o el correu electrònic consum@anoia.cat