- La pubilla i l’hereu han de ser joves de 13 a 18 anys, empadronats al municipi
- Les sol·licituds s’han de fer al formulari que s’ha habilitat al web municipal vilanovadelcami.cat.
- Hi ha temps fins al 15 de juliol
Des de la regidoria de Cultura s’ha obert una convocatòria per trobar la pubilla i hereu, pubilleta i hereuet, de Vilanova del Camí. La pubilla i l’hereu han de ser joves de 13 a 18 anys, empadronats al municipi i disposats a representar-lo en diferents actes institucionals i festius. I els petits ambaixadors vilanovins hauran de tenir entre 5 i 12 anys, i també es requereix estar empadronats al municipi.
La proclamació de l’hereu i la pubilla respon a una tradició folklòrica catalana que es remunta a mitjans del segle XX. L’hereu i la pubilla són escollits per representar el seu municipi, durant un any, en diferents actes i esdeveniments culturals i institucionals.
Si esteu interessats en la proposta cal que ompliu el formulari que trobareu a la portada del web municipal vilanovadelcami.cat. Hi ha temps fins al 15 de juliol.
Des de Cultura es valoraran les candidatures que es rebin i s’anunciarà el nom dels representants escollits a través dels mitjans de comunicació local i de les xarxes socials oficials.
Les pubilles i els hereus seran proclamats oficialment a l’acte d’obertura de Festa Major, previst per al divendres 4 de setembre. La seva comesa serà d’un any, fins a la Festa Major del 2021.