Dimarts, 17 maig, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

Tornen els divendres a la fresca a Can Muscons amb propostes de màgia música i monòlegs

25 de juny de 2021
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

  • L’humor àcid de Miguel Martín, encetarà les nits a la fresca el pròxim divendres 2 de juliol.
  • Malgrat que les restriccions Covid s’han flexibilitzat, durant els divendres a la fresca se seguiran activant les mesures de seguretat vigents en cada moment.

La regidoria de Cultura ja té a punt un nou programa dels divendres a la fresca a Can Muscons. Màgia, música i monòlegs ompliran les nits dels divendres de juliol, amb entrada gratuïta i aforament limitat.

concerts can muscons (1)

El monologuista Miguel Martín serà l’encarregat d’inaugurar les nits a la fresca amb el seu humor original, sarcàstic i bastant surrealista, analitzant amb un punt àcid, les contradiccions de l’ésser humà.

L’espectacle començarà a les deu del vespre, tot i que es podrà accedir als jardins de Can Muscons, a partir de les vuit, per fer ús del servei de bar.

La màgia arribarà de la mà de “el mago Martín”, el divendres 9 de juliol i la proposta per al 16 de juliol és un altre monòleg, aquesta vegada amb Raúl Alcaraz.

La música íntima i melancòlica de David Polo ens acompanyarà la nit de divendres 23 de juliol en un espectacle que recollirà peces dels darrers treballs de l’artista local: “Agujetas en el alma” i “ConFeTi”.

I tancarà el cicle, el monòleg de Gabriel Zubizarreta, “Nos vamos a la mierda”.

Zubizarreta és monologuista, còmic, actor… un tot terreny amb més de 15 anys d’experiència sobre els escenaris i actuacions per sales de comèdia i teatres de tota Espanya.

Malgrat que les restriccions Covid s’han flexibilitzat, durant els divendres a la fresca se seguiran activant les mesures de seguretat vigents en cada moment.

concerts can muscons (1)
Etiquetes: can musconsConcertCulturadivendres a la frescamàgiamonòleg
Notícia anterior

Últims dies de la campanya ‘Compra i descobreix Catalunya’ amb l’exposició de tots els premis al mercat

Notícia següent

Els set alcaldes de la Conca d’Òdena es reuneixen amb el Ministeri de Foment per reclamar la millora de l’autovia A-2

Relacionat Notícies

Francisco Palacios
Ajuntament

La Tribuna de Ràdio Nova – Francisco Palacios de Vilanova Alternativa

17 de maig de 2022
plaques solars al centre innovacio anoia
Economia

L’Ajuntament aposta per les renovables i preveu instal·lar plaques solars fotovoltaiques a tots els edificis municipals

17 de maig de 2022
cursos-formacio-promocio-2022-500-CURSOS
Economia

Comença un nou curs gratuït d’Office al Centre d’Innovació Anoia

17 de maig de 2022
Notícia següent
Reunió de la MICOD amb el MINISTERI

Els set alcaldes de la Conca d’Òdena es reuneixen amb el Ministeri de Foment per reclamar la millora de l’autovia A-2

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.