El passat diumenge, 19 de gener, els familiars, companys i amics de Josep Mateu van fer una sortida molt especial. Van anar “fins el lloc on ens va deixar aquella trista nit de setembre de 2010” i on s’ha posat un monòlit en record seu, amb una senzilla però sentida frase: “Anem fent camí amic Josep i en tot moment el teu record ens acompanya i el teu exemple ens dona força”
Per en Josep Mateu, la Colla Excursionista vilanovina era la seva segona família. Gaudia i caminava amb ella des del seus inicis. “Amic dels seus amics i ànima de la colla, amb gran carisma, empenta i alegria que a tots ens contagiava”. Així el recorden des de la Colla. El Josep els va deixar fent allò que tant li agradava, gaudir de la natura. “L’excursionisme i la muntanya no ha tornat a ser el mateix” afirma la presidenta de l’entitat, Francesca Cullerés, en nom de tothom.
Colla Excursionista de Vilanova del Camí
Àrea informativa dedicada
Diumenge, més d’una seixantena de persones van compartir la caminada i en el moment d’inaugurar el monòlit, algunes persones van dedicar-li paraules de reconeixement a l’amic absent.
A més, Ivan Mateu, el fill d’en Josep, ha elaborat un emotiu vídeo, de la mà de Daniel i Arnau Mateu, en agraïment a la Colla Excursionista de Vilanova del Camí que des de dilluns està penjat a les xarxes socials, amb el títol “l’Arbre de l’amistat”, un homenatge també a les persones que ens fan feliços i amb les quals compartim una part del camí.