Diumenge, 3 juliol, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

Vilanova participa a la primera trobada d’emprenedors de la Xarxa Innpulso

3 d'octubre de 2014
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

Ciutats aliades per la ciència i la innovació. Aquest és l’objectiu que persegueix la Xarxa Innpulso, una iniciativa del Ministeri d’Economia i Competitivitat i que va reunir durant dos dies, dimarts i dimecres,  41 ciutats espanyoles amb la distinció de Ciutat de la Ciència i la innovació, entre elles Vilanova del Camí.

INNPULSO MADRID OFICIALS (21)
INNPULSO MADRID OFICIALS (57)
INNPULSO MADRID OFICIALS (60)

En aquest marc, la cinemateca d’El Matadero de Madrid, va acollir la primera trobada d’Enprenedors de la Xarxa Innpulso, amb l’objectiu de compartir i conèixer les idees empresarials que més èxit estan tenint a cada un d’aquests 41 municipis.

Vilanova del Camí, va presentar el dissenyador de moda Jordi Rafart, amb seu al barri de La Pau. L’Alcaldessa Vanesa González, va presentar Rafart com un empresari creatiu i esperit innovador  Jordi Rafart, que ha contribuït a la dinamització econòmica d’un barri tèxtil com ho és el barri La Pau. I és que la microempresa Jordi Rafart, dóna feina a diferents tallers de confecció, tintoreria i planxa del barri, en els quals hi treballen una vintena de persones.

La filosofia d’empresa de Jordi Rafart va sorprendre i emocionar el públic que va seguir atentament l’exposició de l’empresari vilanoví i no va escatimar en felicitacions i elogis durant la sessió de networking que va seguir a les presentacions.

Els aspectes més innovadors de Jordi Rafart és el seguiment personalitzat que ell mateix, com a gerent i dissenyador de l’empresa fa de tota la col·lecció, des de la creació fins a la venda de les peces. Selecciona personalment els teixits, plasma les idees en blocs de dibuix i les traspassa personalment als patrons. Controla el procés de creació de les mostres i s’encarrega de controlar la qualitat de les peces abans de lliurar-les als punts de venda.

Jordi Rafart es trasllada personalment a cada punt de venda i organitza un cap de setmana de venda amb el dissenyador, així els clients de la botiga poden interactuar amb el pare de les peces. També realitza vendes directes i personalitzades en showrooms i al taller on ven personalment les peces més delicades i on es treballen dissenys per a esdeveniments especials. La idea és que els clients no només comprin una peça sinó també una experiència personal.

Des dels seus inicis, Jordi Rafart, ha lluitat contra les talles tradicional que exclou – assegura el dissenyador- moltes persones de la possibilitat de vestir bé i ha ideat un sistema de talles no numèric perquè ningú se senti discriminat.

No hi ha talles ni targets: perquè Jordi Rafart té clients des de 3 mesos, pels qui ha confeccionat vestits de naixement, fins a persones de més de 90 anys. La  única limitació que existeix per vestir Jordi Rafart, va dir, és la del popi gust.

Un altre dels aspectes innovadors i que va causar força expectació entre els membres de la Xarxa va ser la flexibilitat econòmica que ofereix als clients. Les peces es poden pagar poc a poc, en còmodes mensualitats que defineix cada client, i també es poden fer lliuraments esglaonats de les peces.  A més Jordi Rafart crea dues col·leccions: una de gamma mitja-alta i una altra low cost per arribar a un major nombre de persones.

Durant la seva exposició en el marc de la trobada d’emprenedors de la Xarxa Innpulso, Rafart va explicar que l’empresa no ha parat de créixer des de la seva creació. Malgrat que el seu objectiu, va dir,  és consolidar-se a nivell nacional també vol iniciar-se en la internacionalització sense perdre, però, els valors i l’essència fundacionals: vestir l’esperit i no el cos.

Etiquetes: EmprenedorEmpresaInnovacióInnpulso
Notícia anterior

Nova assemblea de Som Vilanova

Notícia següent

Ple Ordinari 29 setembre 2014

Relacionat Notícies

carrer santa llucia 1 v1
Urbanisme

AVÍS | Dilluns comencen les obres d’arranjament del paviment del carrer Sta Llúcia

1 de juliol de 2022
visita Gandhi 4 v1
Comunicació

Emocionant i energètica visita de la Fundació Gandhi a Ràdio Nova | ÀUDIO

1 de juliol de 2022
jornada ucraina v1
Salut

Les referents de Benestar Comunitari a l’Anoia ofereixen una acollida emocional a les refugiades ucraïneses

1 de juliol de 2022
Notícia següent

Ple Ordinari 29 setembre 2014

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.