Divendres, l’alcaldessa Vanesa González va fer també una recepció als col·laboradors de Ràdio Nova; persones apassionades pel món de la ràdio que dediquen part del seu temps a enriquir la programació de la ràdio vilanovina amb propostes molt diverses.
L’emissora local ha estat des dels seus orígens oberta a la pràctica amateur o d’aficionats d’aquest mitjà i ha aconseguit fidelitzar programes i persones ja són veteranes, amb una dècada en antena, com Josep Maria Solé, amb el programa literari Vols llegir?; Aitor Bernal que ja ha complert 13 anys amb el magazine De què parlem?; Javier Pérez-Vico i Raül Bocache, amb el +QCine o Laura Vivancos i el seu món Arkanum. La darrera temporada es va sumar a la programació: Anoia Indie. Amb Marc Vidal, Marta Rozas i Eva Romero.
La gran família de la ràdio també es va eixamplant i aconsegueix engrescar a més persones, ja sigui amb l’ambició, el treball que comporta i la responsabilitat d’un programa propi, o bé amb seccions dins programes ja consolidats.
Vanesa González va destacar la seva entrega i contribució a fer més dinàmica i rica la programació de continguts de la ràdio local, que fa més propera la informació i l’entreteniment des del mitjà local.
També els va anunciar la possibilitat de reformes a l’emissora per millorar l’equipament tecnològic que no es renova des de fa trenta anys. Unes obres, però, tal i com va assenyalar González, que es tiraran endavant sempre i quan els pressupostos municipals siguin aprovats.
Des de l’alcaldia, segons va explicar González, s’han fet altres recepcions amb grups de voluntaris que presten col·laboració en diferents àmbits municipals, com el Banc de la Teca o el control de les colònies de gats, per agrair-los el suport i compromís.