Dimecres, 6 juliol, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

Promoció Econòmica dispensa ‘Pindoles d’emprenedoria’

4 d'octubre de 2012
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

Institut Pla de les Moreres - Emprenedoria 2012El servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Vilanova del Camí, seguint la tendència dels últims anys de potenciar l’emprenedoria, ha engegat un nou projecte amb el finançament de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia del Ministeri d’Economia i Competitivitat del Govern espanyol. El projecte segueix dues línies: la primera, destinada a potenciar l’emprenedoria a l’Institut Pla de les Moreres i la segona, dirigida a públic i empreses en general.

A l’Institut Pla de les Moreres es faran uns tallers de Generació d’Idees als alumnes de 1r i 2n de batxillerat a finals d’octubre i, de cara a l’últim trimestre del curs 2012-2013 es treballarà amb l’alumnat de 2n de batxillerat, l’estructura del pla d’empresa, les possibles formes jurídiques, l’anàlisi DAFO del negoci…; aspectes fonamentals per a la creació d’empreses i el paper rellevant de la innovació en aquest procés. Es fomentarà també que les idees de negoci tinguin un alt component innovador i d’aplicació de les noves tecnologies o promoció de la investigació.

Els alumnes hauran d’elaborar un pla d’empresa seguint els aspectes treballats als tallers.

L’objectiu és introduir elements de valor afegit a la formació acadèmica, a la vegada que es fomenta una major participació i motivació entre els estudiants.

Finalment, els/les tècniques de Promoció Econòmica i l’equip docent avaluaran cada una de les iniciatives aportades pels alumnes i es valorarà la possibilitat d’atorgar un reconeixement o premi tecnològic als participants més destacats.

Aquest projecte ha tingut una molt bona acceptació per part de l’Institut Pla de les Moreres, que ha col·laborat estretament amb Promoció Econòmica per tal de poder oferir aquestes sessions i, així, poder inculcar aquest vessant emprenedor als alumnes de batxillerat.

D’altra banda, durant el primer trimestre de 2013 es portaran a terme unes Píndoles d’emprenedoria i Innovació orientades a la ciutadania en general, però sobretot a empreses i joves emprenedors. Igualment es vol fomentar la participació de persones en situació d’atur que tinguin l’emprenedoria com a alternativa a aquesta situació.

Aquesta activitat es planteja en forma de tallers d’emprenedoria i innovació, amb la visió de desenvolupar conceptes com la Generació d’Idees, l’estructura del pla d’empresa i l’anàlisi DAFO, entre altres.

Etiquetes: EmpresaEnsenyament
Notícia anterior

MoltaXamba torna a oferir classes de percussió

Notícia següent

Informatiu de Ràdio Nova de dijous 4 d’octubre de 2012

Relacionat Notícies

Alex Salaberri
Cultura

De la música dels 80 de Veneno en la piel als monòlegs d’Álex Salaberri

5 de juliol de 2022
Segon numero premiat sorteig mercat 22
Comerç

El segon sorteig del Mercat de Sant Hilari premia Fina Espín, una altra clienta fidel 

5 de juliol de 2022
Festa de final de temporada del casal de la gent gran 22
Gent Gran

Un dinàmic taller de risoteràpia acomiada el curs ‘Compartir i viure’ del casal 

5 de juliol de 2022
Notícia següent

Informatiu de Ràdio Nova de dijous 4 d’octubre de 2012

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.