L’Ajuntament de Vilanova del Camí ha obert la convocatòria d’ajudes a les persones afectades per la malaltia celíaca, intolerància o al·lèrgia al gluten
Una partida, explica la regidora de Serveis Socials, Salut i Consum, Sílvia Cáceres, que s’ha dotat amb 10.000 € i que pretén ajudar a sufragar les despeses que suposen els aliments sense gluten. Les ajudes oscil·len entre els 200 € per a famílies amb un membre amb malaltia celíaca i els 800 € per a famílies amb quatre o més membres amb aquesta malaltia.
Poden sol·licitar aquesta ajuda les persones diagnosticades com a persona celíaca, intolerant o al·lèrgica al gluten i que compleixin els requisits establerts a les bases que podeu consultar a www.vilanovadelcami.cat. Seguint aquest enllaç també trobareu un model d’instància i de sol·licitud.
Les persones interessades hauran de complimentar un formulari i presentar-lo al Registre de l’Ajuntament abans del 26 de juny a les 14 h.
La sol·licitud s’haurà d’acompanyar del DNI/NIE, certificat d’ingressos del darrer exercici fiscal,el volant d’empadronament, una declaració on es faci constar que no concorre cap dels supòsits que impedeixin obtenir la condició de beneficiari i un certificat mèdic del diagnòstic.
Per a més informació podeu trucar al 93 805 44 22 (Registre).