- El passat diumenge van fer una matinal, una sortida per la zona d’Argençola, amb un recorregut de 16 kilòmetres que, els companys de la colla, van gaudir en el primer dia de primavera.
Un grup de 15 caminaires van anar amb els cotxes fins a Argençola, fent una parada per fer el primer cafè. Allà van començar la caminada: “no hi ha gaires desnivells i fem la ruta amb un temps insegur i a estones hem de treure capelines per la pluja minsa que ens cau”, explica Julio Abad.
El primer lloc que van visitar fou el Molí de Les Vinyes. “Poc queda del que havia estat molí-casa” com descriu Abad “s’hi veu, però, el seu cacau i el que havia sigut bassa, actualment sembrada”.
Van continuar passant per Carbasí, arribant a la Font de Mussa, al peu de la Panadella. És un dels tres naixements que se li atorguen al riu Anoia, una aturada perfecta per esmorzar i fer la foto de grup.
Van continuar la caminada fins a arribar al radar meteorològic que va instal·lar el Servei Meteorològic de Catalunya el 29 d’octubre de 2003 a la Panadella. I poc després, fins al nucli de Bellmunt i ja de tornada als cotxes.
Des de la colla han agraït aquesta bonica sortida als vocals Àngel Gabriel i Ramón Codina.
Pròxima sortida
La propera sortida serà el dia 3 d’abril. Aniran fins a la Mare de Déu de Cabrera (Osona). Sortiran amb autocar del lloc habitual a les 7 h i tornaran cap a les 19 h.
Les inscripcions es poden fer el dijous de la setmana de la sortida de 19:00 a 20:30 al carrer Montserrat, 28 de Vilanova del Camí, en aquests moments es recomana que no sigui presencial, es pot fer al 93 803 43 88 i 627 646 512, WhatsApp, cevcami@hotmail.com i Facebook.
Per més informació i veure anteriors sortides podeu consultar la pàgina web de la colla www.cevcami.com
Covid-19: Les mesures a prendre durant les activitats dependrà de la normativa de Sanitat i de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya, vigent en el moment de dur a terme l’activitat. S’ha de portar la mascareta a l’autocar.