- L’activitat és gratuïta i està pensada per a famílies, escoles, instituts i tothom qui tingui ganes de fer una activitat diferent, d’orientació a l’aire lliure, d’entre 20 i 50 minuts.
- La sortida serà des del Parc Fluvial de Vilanova del Camí, cantonada Est del complex esportiu de Can Titó.
Després de la bona acollida de la darrera edició de la Cursa de l’Anoia en format temporal, que es va celebrar a Igualada l’any passat, ara es presenta la 33a edició de la cursa d’orientació de l’Anoia en el mateix format. Des de l’Escola Esportiva CERRR d’Igualada, amb l’ajuda del Club Orientació Catalunya i la UEC ANOIA i la col·laboració de l’Ajuntament de Vilanova del Camí han preparat un circuit d’orientació, pensat per famílies, infants, escoles, instituts o fins i tot aquells que vulguin entrenar una mica amb el mapa a la mà.
El circuit està muntant del dia 11 de desembre i fins al 9 de gener permeten que cadascú realitzi el circuit quan li vagi millor. Per fer-lo només cal descarregar el MAPA i imprimir-lo o recollir-lo gratuïtament a les oficines de la UEC ANOIA o de l’Edifici d’entitats de l’Ajuntament de Vilanova del Camí i dirigir-se al Parc Fluvial (zona Can Titó) per disputar la competició.
S’utilitza el sistema de marcatge gratuït ideat per Microsprints i és per això que també necessitareu un mòbil amb connexió i amb la seva app descarregada des de l’App Store de Google Play.
Amb aquesta app i el mapa ja podreu fer el circuit i us serà molt fàcil saber al moment el temps que porteu i les classificacions momentànies.
Les fites són quadrats taronges i blancs, de 10×10, amb un codi numèric i un codi QR que haureu de llegir a través de l’app. Els resultats els podreu anar veient actualitzats a la web www.microsprints.org.
Des de l’organització es fa una crida a respectar molt el parc i l’entorn, al mateix temps que les veïnes que puguin estar pel parc fent altres activitats.
En cas de detectar algun control malmès o que no està al seu lloc, demanen que es comuniqui al nostre: escolaesportivacerrr@gmail.com per tal de canviar-lo de seguida.