Dijous, 26 maig, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

Baixa el risc de brot a Vilanova del Camí després de setmanes amb índex molt alts

23 de novembre de 2020
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

  • Aquesta setmana s’ha registrat el confinament d’una aula a l’Escola Marta Mata per un positiu
  • La Policia Local de Vilanova aixeca 47 actes policials per incompliment de les mesures sanitàries 

El risc de brot a la conca d’Òdena continua sent molt alt però a Vilanova del Camí s’ha experimentat una certa millora i s’ha baixat a risc mitjà amb un índex del 80,45. La incidència acumulada és de 160,54 i en els últims 7 dies s’han registrat 9 casos positius. La velocitat de propagació ha baixat al 0,50.

risc de brot 23 nov20

Pel que fa al confinament escolar, la situació també es manté controlada. Aquesta setmana només s’ha registrat el confinament d’una aula a l’Escola Marta Mata per un positiu.

A la resta de la Conca, els índex són més elevats. A Igualada es registra un risc del 349,02, amb una incidència acumulada de 302,75. Això vol dir que l’epidèmia continua creixent en un 1,15. Aquesta setmana Igualada ha sumat 62 positius.

Santa Margarida de Montbui pateix una situació similar. Té un risc de brot de 342,14 i una incidència acumulada de 310,62. La velocitat de propagació és de l’1,10 i en els darrers 7 dies s’han registrat 13 positius per PCR.

Òdena també registra un risc de brot molt alt amb 247,05 i una acumulada de 192,15. L’epidèmia creix amb una velocitat de propagació de l’1,29. En la darrera setmana s’han sumat 4 nous positiu.

La Policia Local de Vilanova aixeca 47 actes policials per incompliment de les mesures sanitàries 

Aquest cap de setmana han estat 47 les actes que ha aixecat la Policia Local a partir dels controls i la vigilància a la via pública. La majoria han estat novament per saltar-se la prohibició del confinament perimetral de cap de setmana, però també per no fer ús de la mascareta i per consum de begudes alcohòliques al carrer.  

Una vegada més, la Policia Local assegura que fa molta més tasca pedagògica que sancionadora.

Etiquetes: coronaviruscovid-19dadespolicia local
Notícia anterior

L’Ajuntament de Vilanova vol felicitar els matrimonis que durant el 2020 celebren les seves Noces d’Or

Notícia següent

Tornen els entrenaments esportius amb les limitacions d’aforament i horaris de la primera fase de desescalada

Relacionat Notícies

Susana Gutierrez abril21 (15)
Agermanament

Una delegació de 50 persones viatja a Calcinaia per celebrar el 30è aniversari de l’Agermanament amb la ciutat italiana | Àudio

26 de maig de 2022
Captura Xerrada Neurociencia
Educació

Una desena de famílies segueix la ponència sobre neurociència en el marc del cicle “Eduquem en família”

26 de maig de 2022
Trofeu VI Summer Ballerina
Esports

Més de 400 gimnastes es donen cita a Can Titó en el VI Trofeu “Gimnàstic Summer” del club Ballerina

26 de maig de 2022
Notícia següent
Can-Tito

Tornen els entrenaments esportius amb les limitacions d’aforament i horaris de la primera fase de desescalada

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.