Si us agraden les sardanes i voleu aprendre a ballar-ne, l’Associació de Sardanistes de Vilanova del Camí us ho posa fàcil. Una vegada al mes organitzen una ballada popular coincidint amb el segon diumenge de cada mes. Aquest mes d’abril, com que la data coincidia amb les festes de Setmana Santa, l’entitat va proposar un canvi i es farà aquest diumenge. L’acte començarà a les dotze de migdia a la plaça del Mercat i, en cas de pluja, es traslladarà a Can Papasseit.
El programa d’activitats de l’Associació de Sardanistes continuarà dilluns 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, amb una ballada de sardanes a partir de les sis de la tarda a la plaça de Can Papasseit.
Per al proper mes de maig, la trobada mensual serà el dia 13, en el marc de la Setmana de la Gent Gran. En aquest cas, la ballada es farà a la plaça de Can Papasseit, a partir de les 12 del migdia.