- Aquest nou servei d’acompanyament és gratuït, perquè ningú es quedi enrere per la bretxa digital
- Per a ser atès cal concertar cita prèvia trucant al telèfon 93 805 04 94 o enviant un correu electrònic a anoia@ccoo.cat
CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf ha posat en marxa a Igualada un punt d’assessorament i suport en la realització de tràmits telemàtics per acompanyar la ciutadania anoienca en la sol·licitud d’ajuts, gestions i consultes davant l’Administració.
En el primer mes de la seva posada en marxa, s’han rebut força consultes relacionades amb la tramitació telemàtica d’ajuts. Peticions d’ajuda per poder tramitar l’Ingrés Mínim Vital, la Renda Garantida de Ciutadania, o fer prestacions i consultes sobre l’estat de les mateixes al SEPE. També han demanat poder fer altres gestions i tràmits davant l’Administració, com ara sol·licitar cita prèvia per la renovació del DNI o NIE entre d’altres.
Des de CCOO afirmen que posen les persones al centre impulsant aquest nou servei gratuït d’acompanyament, perquè ningú es quedi enrere per la bretxa digital. Continuen insistint, però, que aquest servei s’hauria de donar des de les pròpies administracions. Així ho va manifestar fa uns dies a Ràdio Nova la coordinadora de CCOO a l’Anoia, Alfonsa Santiesteban qui també insistia en la dificultat que impliquen aquests tràmits en el context actual.
Per a ser atès cal concertar cita prèvia trucant al telèfon 93 805 04 94 o enviant un correu electrònic a anoia@ccoo.cat