Els sindicats CCOO de l’Anoia i UGT Garraf-Anoia-Penedès estan organitzant diferents actes per informar sobre la vaga del 14 de novembre. Amb diferents accions, volen fer arribar als treballadors i treballadores i a la ciutadania en general, informació sobre les polítiques de retallades i austeritat marcades per la Comissió Europea, el BCE i el FMI.
La Confederació Europea de Sindicats ha convocat una jornada de lluita, solidaritat i mobilització a tot Europa per dir NO a aquestes polítiques que estan portant als països europeus, com afirmen els sindicats, <<a uns nivells alarmants de pobresa>>.
Des de CCOO i UGT estan repartint octavetes als mercats i als polígons industrials, assistint a xerrades, a més d’informar als treballadors i treballadores a les empreses. A més el dia 14 de novembre han convocat una manifestació, que esperin tingui força participació. Sortirà a dos quarts de 6 de la tarda, des del pàrquing del mercat de la Masuca.