COMUNICAT DE PREMSA | DECIDE tanca la llista electoral amb la que es presentarà a les properes eleccions municipals de maig

24 Abr 2019
DECIDE logo 2019

Reproduïm íntegrament el comunicat de premsa enviat per DECIDE

Persones compromeses amb entitats culturals, educatives i esportives junt a persones independents i membres de DECIDE des del seu origen, formen la candidatura que liderarà Imma González.

D’aquesta manera, la regidora de Cultura, Solidaritat, Agermanament, Participació i Seguretat Ciutadana, optarà per l’alcaldia de Vilanova del Camí.

Els membres de DECIDE han estat fins a última hora confeccionant la candidatura per tal d’aplegar una amplia representació de la societat vilanovina i en especial de les entitats.

Mariano Ortiz, Jordi Pérez, Carolina Sánchez Grande i Sandra Moreno respectivament acompanyaran a González en els cinc primers llocs. DECIDE té pensat fer la presentació de la candidatura d’aquí a pocs dies però encara està per concretar la data.

Recolçant la candidatura tenim a Jordi Pérez de ľAmpa del Marta Mata; Carolina Sánchez Coordinadora durants molts anys d’ Endinsa’t i Casals ďEstiu; David Borrega, President de la UCE Anoia i Júlia Moreno, Presidenta de la Casa de Andalucía, a més de comerciants vinculats a Vilanova Comerç.

Hem fet una candidatura amb gent de talents de diferents sector, per poder oferir una opció potent. Ja no som un partit petit que opti a entrar al consistori, hem treballat i demostrat que podem ser govern, assegura Imma González.

La primera aparició pública ha estat durant la diada de St. Jordi on la formació va instal·lar una carpa durant  tot el dia en la Plaça del Mercat on van distribuir un original “joc de DECIDE”, una versió del joc de l’oca on cada una de les 63 caselles representa una imatge del resultat del treball dut a terme durant aquests darrers quatre anys.

Les persones que es van acostar a la carpa tenien l’oportunitat de deixar escrit un desig o una proposta que vulguin que sigui estudiada per a la incorporació al programa electoral de la formació. Entre els participants es van sortejar dos llibres, un per adults i un altre per infants: “Traços d’un poble” i “El monstre dels colors”.

DECIDE aprofita per convidar a la ciutadania a apropar-se a la seu electoral que la formació ha obert al carrer Mossèn Borràs número 64 de Vilanova i que cada tarda es trobarà oberta de 19:00h a 21:00 hores. També s’ha obert un número de whatsaap, el 649296505 per aquelles que vulguin contactar amb els candidats a part de les ja obertes com la web, www.vilanovadecide.com o les xarxes socials de facebook i twiter”.

DECIDE

decide 2019 (1) v2