Aquest any, des del CAP Vilanova del Camí han col·laborat amb La Marató de TV3 “Les Malalties Minoritàries“, fent xapes i imants solidaris i personalitzats. Per cada unitat es feia un donatiu d’1 euro
CAP de Vilanova del Camí
Àrea informativa dedicada
Durant la setmana del 9 al 13 de desembre es van realitzar a la recepció del Centre, Paral·lelament el dilluns dia 9 al casal de la Gent Gran, dimarts 10 a la Residència Amavir i el divendres 13 al Mercat Municipal.
Estem molt contents de comunicar-vos que hem pogut recaptar un total de 306 euros.
Des del CAP han agraït la implicació i complicitat de totes les persones que han col·laborat en el projecte i han donat les gràcies “a tota la població, al Casal de la Gent gran, a l’Ajuntament de Vilanova del Camí, a Ràdio Nova per la promoció i difusió de l’activitat”.
També han fet “una menció especial al Casal per la seva generositat”. Divendres van fer una cantada de Nadales al Mercat i tots els donatius que van rebre dels veïns ens els van entregar per La Marató.