El CE Anoia ha aconseguit aquesta setmana agafar una mica d’alè amb una victòria per 5 a 3 contra La Múnia AE A, a Tercera Catalana
Javier Triguero feia el primer gol pels anoiencs al minut 19, i novament marcava 4 minuts més tard. La Múnia va aconseguir posar el 2 a 1 al marcador al minut 32, però Xavier Salgado feia el 3 a 1 abans d’acabar la primera part.
Ja a la segona, al minut 65, el partit es complicava amb un penal que La Munia va transformar per pujar el 3 a 2. Però Iker Arsenio i Marc Cuerva feien dos gols consecutius per l’Anoia, tot marcant distàncies fins al 5 a 2. El darrer gol de La Múnia arribava a les acaballes i ja no feia patir pel resultat.
La victòria dona una mica d’aire als anoiencs, però han de continuar agafant-ne més si volen sortir de la zona de descens. Ara mateix són penúltims amb 9 punts a 5 de l’Atlètic Vilanova i la Geltrú Club A.
El pròxim partit el disputaran a casa del Carme que és novè. Serà diumenge, a les 12 h.
Club Esportiu Anoia
Àrea informativa dedicada
L’equip femení del CE Anoia suma una altra victòria
En futbol femení, el Club Esportiu Anoia va a tornar a exhibir seguretat i bon futbol, en un partit net. Van guanyar 0 a 6 contra el Mollet UE CF A. Amb gols de Judit Sellarés (que en va marcar dos), Yaiza Castillo, Maria González, Miriam Bueno i Paula Rodríguez
Les anoienques són terceres amb 31 punts, a 2 punts del segon, el Manresa, i a 8 del líder, el Can Parellada.
El pròxim diumenge, 9 de febrer rebran al Martorelles, vuitè a la taula, a les 16 h, un equip que està sent força irregular en els resultats i davant el qual és millor no baixar la guàrdia.