EL CF Vilanova ha presentat el nou equipament per a la temporada 2021-2022. El club va estrenar-la en el partit del derbi local celebrat el primer cap de setmana de maig. La samarreta porta el logo de Punt Viatges, patrocinador oficial, de la banda musical La Séptima Trastada, de l’Espai Jove Can Muscons i del Critèrium Deogracia Hernandez.
Des del Club han agraït la col·laboració i la complicitat tant del patrocinador oficial, l’agència de viatges local, Punt viatges, que ha mantingut el patrocini malgrat les dificultats que travessa el sector turístic.
El nou equipament mostra també el logo de la banda musical, La Séptima Trastada, amb qui el club sempre hi ha tingut lligams. I és que el vocalista Albert Nieto i el cantant i compositor Carlos Gómez, han estat jugadors del CF Vilanova i han lluït la samarreta del club en alguns dels seus concerts.
La samarreta també mostra a la màniga, el logotip de l’Espai Jove Can Muscons, per reconèixer –diuen des del Club- la feina ben feta en matèria de Joventut, que ha fet de Can Muscons un espai d’inclusió social.
Per últim, la samarreta llueix el logotip del Critèrium Deogracia Hernández, en record a un dels socis fundadors del club que va traspassar en l’últim any. El Club ha volgut incorporar-lo per agrair a la família de Deogracia l’ajuda rebuda per a refundar l’equip, expliquen des del CF Vilanova.
També fan un agraïment a la nova marca de roba esportiva que ha nascut a Vilanova del Camí, OnTheFly, amb més de 20 anys d’experiència en sublimació.