- El rival es va quedar sense el porter titular en veure una targeta vermella al minut 26, després d’atropellar un jugador vilanoví davant de la porteria.
Victòria contundent del CF Vilanova, per 8 a 0, davant l’Atlètic Vilanova i la Geltrú Club A, en un partit relativament còmode. La primera part els va costar trobar els espais davant un equip molt replegat. A més, el fred, com assenyala l’entrenador Roman Carrillo, tampoc va ajudar.
Les arribades no van ser clares fins que al minut 26; una sortida del porter rival, fora de l’àrea, va acabar atropellant un dels jugadors vilanovins quan estava sol davant de porteria, cosa que li va suposar una expulsió. El rival, per tant, es va quedar amb un jugador menys.
A partir d’aquest moment, el CF Vilanova va aconseguir obrir el marcador dues vegades abans del descans. A més, a la represa va poder materialitzar pràcticament totes les ocasions de gol, amb la participació de molts dels jugadors capdavanters, com explica Carrillo.
El primer gol va ser obra d’Albert Longaron al minut 43 i David Rovira feia el segon només un minut després. Caballero va fer pujar el 3r i el 4t pels vilanovins (46′ i 55′); Kenneh Cosano va marcar el cinquè (57′); Oussama Qamboua, el sisè (60′); Ivan Garcia el setè (74′) i Marc Rodríguez el vuitè (77′).
Aquesta ha estat una jornada propícia per al CF Vilanova, perquè el segon classificat ha tornat a ensopegar. Això deixa als vilanovins a una distància de deu i onze punts respecte als perseguidors immediats: l’Olivella i el Sitges, respectivament.
La pròxima jornada els toca enfrontar-se al camp del Base Espirall Les Clotes, desè a la taula de classificació.
Derrota del CE Anoia davant el Ribes
D’altra banda, el Club Esportiu Anoia va caure al camp del Ribes per 4 a 0. Un partit intens, tot i que els vilanovins no van poder convertir cap dels intents.
L’equip se situa aquesta setmana en onzena posició, tot i que molt a prop d’altres equips que van per damunt, dels quals només els separen un o dos punts. De fet, es troba només a sis punts del sisè classificat, que és precisament el Ribes.
La pròxima jornada el CE Anoia rebrà el Torrellenc, a qui li treu quatre punts d’avantatge, a hores d’ara.