L’Odin, la Fultiva i el Paquillo van ser els protagonistes del ball de gegants de Festa Major, diumenge al matí. Després de rebre la tradicional ofrena floral, els gegants van ballar al ritme dels Grallers de Vilanova del Camí.
Després de la missa solemne de Festa Major, que va comptar amb la participació de la pubilleta i l’hereuet, Júlia Roig Gumà i Aleix Pujol Morato, que van fer l’ofrena; va tenir lloc la Dansa de Vilanova amb l’Esbart Dansaire i tot seguit, diada castellera amb els Moixiganguers d’Igualada que van haver d’adaptar la seva actuació a la normativa dictada pel PROCICAT.
A la tarda, Can Papasseit va acollir l’espectacle familiar Pinocchio, de la companyia Roseland Musical, que va sorprendre el públic assistent. Pinochhio és una adaptació de la novel·la original de l’autor Carlo Collodi, amb una innovadora posada en escena mitjançant les últimes tecnologies del món de la imatge, que transporta les emocions i personatges de la novel·la original al moment actual i a la nostra vida quotidiana.

Clica AQUÍ per anar a la galeria fotogràfica
Mentrestant, l’orquestra Som-hi Band va oferir un variat concert a la plaça del Mercat i, al vespre, els diables Els Cabrons de Vilanova van oferir una actuació estàtica que va enllaçar amb el tradicional castell de focs piromusical amb el qual es van cloure els actes de diumenge de Festa Major.
L’endemà dilluns, els protagonistes de la festa van ser els infants. La plaça del Mercat va acollir una matinal plena d’activitats per a la quitxalla amb tallers diversos i un espectacle infantil molt divertit a càrrec de la companyia Xaxipiruli. Abans de l’espectacle, la Comissió de Festes, va repartir fruita fresqueta per als nens i nenes.A la tarda, el grup L’Olla Barrejada va posar el punt final a la Festa Major vilanovina amb una tarda d’havaneres que va omplir la plaça. Les restriccions d’aquest any no van permetre fer el tradicional rom cremat.