- L’equip inclusiu del Club Esportiu Anoia jugarà aquest dissabte 9 d’octubre a Can Titó, un partit de pretemporada en un cap de setmana molt assenyalat.
Aquest dissabte el Dream Team Anoia compartirà una matinal esportiva amb el Barça. Disputaran partit a les 13:00 h a Can Titó i esperen comptar amb l’escalf de l’afició i de tothom qui vulgui acompanyar-los en un dia tan especial.

Des del club, Raúl Martos, destaca l’oportunitat que suposa per al conjunt vilanoví poder jugar aquest partit de preparació de temporada amb un gran rival, tot i que la de demà dissabte serà sobretot, una diada festiva, coincidint amb el cap de setmana de commemoració del Dia Mundial de la Salut Mental.
Martos també ha agraït a la Fundació Barça que hagin volgut participar d’aquesta trobada que tindrà un rellevat caràcter social i acabarà amb un dinar (una botifarrada) entre els membres d’ambdós equips.
El Club Esportiu Anoia va formar aquest equip inclusiu, amb persones que tenen discapacitat física o intel·lectual, a principis d’estiu. De la mà del Grup Àuria i del Club Social Aidar -de l’Associació Salut Mental Catalunya Anoia– ofereixen una activitat molt atractiva, com a mínim un cop a la setmana, a una quinzena de persones que es troben per compartir un temps de pràctica esportiva i de lleure.
Ara, a més, estan a punt de començar la temporada i estan molt motivats per començar la competició amb altres equips. De ben segur, aquest dissabte ho donaran tot davant el Barça.









