- Durant la presentació es podrà adquirir el llibre al preu promocional de 17 € i compartir l’experiència amb els seus autors que també signaran els exemplars.
- Es recomana reservar localitat a aisladosenelcine@gmail.com. L’acte s’acabarà amb un refrigeri.
El vilanoví Javier Pérez-Vico presenta aquest dissabte el seu primer llibre “Aislados en el cine” que ha escrit amb Pepe Dana i que ha publicat Terra Ignota Ediciones. La presentació es farà a Can Papasseit a les 18:00 h i l’aforament és limitat pel que es recomana fer reserva.
Aquest dissabte, amb motiu de la presentació en societat, el llibre es podrà adquirir a un preu promocional de 17 €, que es podran pagar tan en efectiu com amb targeta. També es pot adquirir a les llibreries al preu de 18,50 €.
Per tal de coordinar l’espai, des de l’organització demanen reservar prèviament enviant un correu electrònic a aisladosenelcine@gmail.com indicant el nombre de persones que assistiran a l’esdeveniment.
“Aislados en el cine” és un projecte que es va començar a gestar durant la pandèmia, en un moment de molta complexitat, desconcert i angoixa generalitzada. I precisament aquestes emocions, especialment la de l’aïllament social, són les que els autors han recollit en aquest llibre a través de l’anàlisi d’una vintena de pel·lícules de diferents èpoques i gèneres.
Javier Pérez-Vico i Pepe Dana Quirós han tingut molta cura en la preparació d’aquest llibre tant pel que fa al text, ple de referències personals i experiències pròpies, com amb les imatges, escollint cartells i il·lustracions de cada una de les cintes.
El resultat és una obra atractiva visualment on el lector, bé sigui aficionat al cinema o bé sigui un expert, trobarà la motivació suficient per llegir-lo i per aprofundir en les pel·lícules proposades.
“Aislados en el cine”, té pròleg de Francisco Javier Millán, escriptor i autor de Generación Goonies, Galaxia Lucas, Destino Camelot, Dar cera, pulir cera i el seu darrer llibre Gremlins: no les des de comer después de medianoche. També hi participa Gema Luque, diplomada en Comunicació Audiovisual i en Antropologia. Luque s’ha encarregat d’escriure la introducció general on aporta una visió antropològica bàsica i amena sobre els temes que es desenvolupen al llibre.