Les famílies vilanovines més matineres feien cua aquest matí per lliurar la carta al Patge Makalí. Els patges reials estaran a Can Papasseit, que s’ha engalanat per a l’ocasió, fins a les 15 h perquè tots els infants puguin fer arribar els seus desitjos a Ses Majestats
El Patge Makalí ha començat a rebre els infants de Vilanova a les 11 h i ja hi havia una bona cua fora del centre polivalent. I és que cap infant vol quedar-se sense regals la nit màgica de Reis.
Com cada any, l’entitat organitzadora, l’Agrupació Cultural i Recreativa, obsequia els nens i nenes que porten la carta al Patge amb una bossa amb diferents regals. A canvi es demana a les famílies la col·laboració amb un euro. Aquest any , i com a novetat, els infants podran entregar la carta que el Patge Makalí els va regalar el passat dia 28 de desembre.
Recollida de paquets a partir de demà a Can Papasseit
La recollida dels paquets es farà els dies 2, 3 i 4 de gener, a Can Papasseit, de 8 a 10 del vespre. La recomanació que fan des de l’organització és portar els paquets ben lligats per poder ser més àgils. Els preus són de 5 € (petits), 7 € (mitjans) i 10 € (grans i bicicletes).
El programa d’actes culminarà el dia 5 de gener. La primera visita de SSMM els Reis d’Orient serà a la residència AMMA i tot seguit iniciaran el recorregut pels carrers vilanovins. Cap a les 19:15 h és prevista la recepció oficial, a la plaça del Mercat, que enguany planteja com a novetat, la recepció per part d’un grup d’infants que obsequiaran a Ses Majestat amb els dolços típics de Vilanova, Bienvenidos i Puigdaquís i alguna altra sorpresa lluminosa.
Tot seguit la comitiva, encapçalada per les carrosses, continuarà repartint caramels pel municipi.
Aquest és un acte organitzat per l’Agrupació Cultural i Recreativa, amb el suport de l’Ajuntament de Vilanova del Camí.