Els amants del country tenen una nova cita a Vilanova del Camí, aquest diumenge. L’associació Anoia Country, ofereix una nova trobada a Can Papasseit de sis a nou del vespre, en la qual, les persones aficionades al ball en línia compartiran una de les activitats que més els motiva.
Aquestes trobades formen part de les activitats que fomenta aquesta entitat i a les quals assisteix gent tant de la comarca com de fora, des del Penedès fins a les comarques de Lleida.
D’altra banda, en la seva línia de col•laboracions amb altres entitats, Anoia Country també participarà dissabte en la 6a Marató de donació de sang de Vilanova del Camí. Entre les vuit i les deu del vespre tenen previst fer una exhibició de ball country i line-dance, a Can Papasseit, oberta a tothom.