- El Consell Comarcal de l’Anoia ha renovat, aquest mes de novembre, els díptics del servei d’acollida en format bilingüe: català i la llengua d’origen de les persones estrangeres immigrades.
- La campanya també inclou pòsters i tres vídeos de format curt pensats per circular per les xarxes socials.
El nou material del servei està traduït a diversos idiomes i manté sempre un format bilingüe, garantint la presència del català i de la llengua d’origen de les persones nouvingudes. Inicialment els díptics i el pòster s’han traduït a l’àrab, el castellà, l’anglès, el xinès i el francès. Els vídeos, protagonitzats per tres persones usuàries del servei d’acollida comarcal, s’han gravat en àrab, castellà i urdú. Més endavant, es preveu introduir altres idiomes.
El Servei d’Acollida de l’Anoia s’adreça a totes les persones immigrades estrangeres majors de 16 anys que s’empadronen de nou a qualsevol municipi de la comarca. També està obert a totes les persones immigrades que hi resideixen des de fa temps i a aquelles que volen emigrar a un altre país. Ofereix informació, acompanyament i formació amb l’objectiu de promoure l’autonomia de les persones nouvingudes.
Com contactar amb el servei?
Es pot contactar amb el servei a través del correu electrònic acollida@anoia.cat o trucant al telèfon 679964676 (també a través de WhatsApp).