Dimecres, 18 maig, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

El Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal de l’Anoia ofereix canals d’atenció a distància durant el període de confinament

7 d'abril de 2020
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp

Un espai de consulta per telèfon o correu electrònic on resoldre dubtes o problemes relacionats amb la convivència veïnal i familiar o amb les relacions en l’àmbit laboral. El Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal de l’Anoia ofereix canals especials d’atenció durant l’actual període de confinament. Es tracta d’un espai de consulta a distància on poder atendre la ciutadania de la comarca que ho pugui necessitar

Mediacio-Consell-cartell-fons-v22

Totes aquelles persones que tinguin algun dubte o problema relacionat amb la convivència veïnal, familiar o relacions en l’àmbit laboral, poden adreçar-se a aquest servei mitjançant l’adreça electrònica mediacio@anoia.cat  o el telèfon 699664718, en aquest segon cas via trucada, SMS o WhatsApp. L’atenció serà gratuïta i confidencial, de dilluns a divendres en horari de matí i tarda.

D’aquesta manera, el Consell Comarcal de l’Anioa vol oferir possibles solucions, en un context extraordinari que pot generar tensió o conflicte amb les persones que es tenen més properes. Cercar vies de comunicació i diàleg amb les persones de l’entorn més proper és la millor eina per a garantir una bona convivència.

Etiquetes: atencióConsell Comarcal de l'AnoiacoronaviruslaboralMediació
Notícia anterior

Noemí Trucharte: “La situació a la residència Amavir és molt greu i ja registra 31 persones mortes” | ÀUDIO

Notícia següent

Una trentena de professionals d’atenció primària de l’Anoia ja han fet formació on-line per realitzar ecografies pulmonars

Relacionat Notícies

Marc Bernáldez maig 22
Ajuntament

La Tribuna de Ràdio Nova – Marc Bernáldez d’ERC Vilanova del Camí

18 de maig de 2022
Bassa de Capellades
Medi Ambient

Vilanova haurà d’adoptar mesures especials d’estalvi d’aigua davant la sequera que afecta l’aqüífer Carme-Capellades

18 de maig de 2022
reunio poligons
Economia

L’Ajuntament de Vilanova del Camí busca la complicitat de la Diputació per modernitzar els Polígons dels Plans

18 de maig de 2022
Notícia següent
Ecografies-pulmonars-formacio-abr20

Una trentena de professionals d’atenció primària de l’Anoia ja han fet formació on-line per realitzar ecografies pulmonars

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.