El Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal de l’Anoia ha iniciat una segona fase de difusió per donar-se a conèixer i obrir-se al conjunt de la ciutadania. El tracta d’un servei públic d’atenció a les persones, especialitzat en la prevenció i la resolució de conflictes dins l’àmbit comunitari. Cal recordar que és un servei gratuït. En aquesta nova fase de promoció, s’han editat uns targetons informatius que expliquen què és el servei i com s’hi pot accedir.
Aquest projecte forma part de l’Àrea de Ciutadania i Convivència del Departament de benestar social i atenció a la ciutadania del Consell Comarcal de l’Anoia. L’objectiu principal del servei és desplegar un ventall d’accions que promoguin la convivència ciutadana i el paper actiu de la ciutadania en la resolució dels seus propis conflictes, ja siguin veïnals, familiars, escolars o d’espai públic
L’horari d’atenció de la mediadora és dimarts de 9 del matí a 3 de la tarda i de dos quarts de cinc a les set de la tarda, dimecres de 9 a 3 i dijous de 12 del migdia a 3 de la tarda. També podeu contactar-hi trucant al telèfon del Consell (93 805 15 85) o bé a través del seu correu electrònic mediacio@anoia.cat