El desplegament del 4G de telefonia mòbil a Vilanova del Camí podria provocar algunes interferències en la recepció de la TDT que podria obligar a les persones afectades a haver de sintonitzar de nou els canals de televisió
Les empreses de telefonia activen un servei gratuït per solucionar les interferències a la TDT. Les persones afectades poden recórrer al telèfon 900 833 999 per sol·licitar la resolució dels possibles problemes. Aquest servei gratuït però, té data de caducitat, perquè finalitzarà d’aquí pocs dies, concretament el 10 de maig.
El 4G permetrà gaudir de connexions mòbils d’alta velocitat, amb una millor cobertura a l’interior dels edificis i major extensió geogràfica. La seva implantació s’està realitzant de forma gradual des de juliol de 2015 i que culminarà el març de 2018, data prevista per al desplegament total de la tecnologia.