Bon partit amb resultat de victòria per al Club Tennis Taula Vilanova, en el seu enfrontament davant El Prat, el passat diumenge. L’equip vilanoví va respondre bé en general, però cal destacar el paper de Manuel Suero, que amb un joc pacient es va aconseguir imposar als seus dos adversaris amb pales de pics i va sumar dos punts importants per fer-se amb la victòria final per 1 a 5.
Malgrat la contundència del marcador, el partit va estar força disputat com demostra el fet que tres partides es van resoldre per 3 a 2.
El primer punt del partit el va fer Bernat López que va derrotar per 3 a 2 a Juan Rique. Diego Naranjo va sumar el 2-0 al marcador general en guanyar també per 3 a 0 a Ángel Sacristán. I el tercer punt el va aconseguir Manuel Suero després de vèncer a Ramón Montagut per 3 a 1.
En la quarta partida, Naranjo va perdre l’oportunitat de donar la victòria als vilanovins i va caure davant Juan Rique per 0 a 3. Tot seguit, però, Bernat López va guanyar un nou punt en una renyida partida davant Ramon Montagut, que va acabar amb un resultat de 3 a 2. I finalment, Suero va fer-se amb el punt definitiu del partit en superar per 3 a 2 a Sacristán.
Amb aquesta victòria el CTT Vilanova aconsegueix superar El Prat i es col·loca 5è en la classificació de la lliga de 2a Provincial. El pròxim diumenge es desplacen a Bellvitge.