- Dissabte a Can Titó el resultat fou 27 a 29, i diumenge l’Handbol Sant Vicenç es va tornar a imposar 22 a 17.
Aquesta setmana arrancava la Fase pel títol, sense treva per les vilanovines, que porten 3 caps de setmana seguits a doble partit, a causa de l’ajornament davant el BCN Sants. El Vilanova s’estrenava davant l’Handbol Sant Vicenç, primer classificat del grup B.
Tot i que els enfrontaments van ser igualats, el Sant Vicenç es va endur la victòria de totes dues pistes, i suma així 4 punts valuosos, que el mantenen al capdavant de ta taula classificatòria.
El partit de dissabte a Can Titó va ser igualat des del primer moment. Es van poder veure dues molt bones defenses i se succeïen els empats. A la mitja part el marcador reflectia un 14-14 esperançador. Però tampoc a la represa, cap dels dos equips va aconseguir distanciar-se més enllà d’un o dos gols. Cada equip transformava bona part dels seus atacs en gol i el marcador anava pujant de forma parella. Els empats a 17 i a 25, així ho reflectien. En el darrer tram, el Sant Vicenç aconsegueix una mínima diferència de 2 gols que va saber mantenir fins al final i li donà la victòria per 27 – 29. Destacar l’encert finalitzador de Sònia Pulido, màxima anotadora del matx, amb 7 dianes.
L’enfrontament de diumenge va ser molt diferent. A la primera part el Vilanova no aconseguia marcar i les locals establiren un 6 a 1. Molt pocs gols a la 1a meitat que finalitzà 7 a 5 i una represa més igualada, amb poca diferència de gols per part de les locals (15-14, 18-15, 20-17 …), però suficients per tornar a puntuar.