És evident que els protagonistes de Sant Jordi són els llibres i les roses, però com que aquest és un Sant Jordi atípic, tenim una tercera protagonista, la llaminadura, o potser hauríem de dir millor, els lots de llaminadures.
El Golafre, va fer una proposta a les xarxes que està tenint un èxit rotund. La botiga de llaminadures està tancada al públic, però després d’un mes d’inactivitat, Ester Garrudo explica que era moment de reinventar-se.
Va ser així com se li va ocórrer fer lots de llaminadures i snacks i pujar les fotos a les xarxes oferint també el servei a domicili i la resposta de la gent ha estat excepcional, assegura Ester Garrudo.
Des de dilluns han atès un centenar de demandes diàries. Els tres primers dies van ser més xuxes i snacks però les comandes d’avui, diada de Sant Jordi, s’han centrat en productes més tradicionals que inclouen packs de roses de llaminadura, bombons i cava, entre altres. Els lots es lliuren amb un envoltori especial i una targeta de Sant Jordi,explica Garrudo que ha aprofitat per agrair als vilanovins i vilanovines les desenes de missatges d’ànims que els estan enviant.
Malgrat que la botiga d’El Golafre està tancada, Ester Garrudo, continuarà fent lots de dolços i snacks per repartir-los on faci falta. Podeu demanar més informació i fer comandes al WhatsApp 660 15 09 45. També podeu veure els lots al Facebook d’El Golafre.