Dimarts, 24 maig, 2022
  • Qui som
  • Contacta
  • Programes
  • Podcast
  • ràdio en línia
  • Butlletí digital
  • Publicitat
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí
  • Ajuntament
    • Avisos
    • Urbanisme
    • Política
    • Partits polítics
    • Agermanament
    • Llei de barris
    • Comarca
  • Societat
    • Salut
    • Policia Local
    • Medi Ambient
    • Educació
    • Gent Gran
    • Joventut
    • Infància
    • Entitats
  • Economia
    • Comerç
    • Empresa
    • Polígons
  • Cultura
    • Biblioteca
  • Esports
  • Comunicació
    • Àudio
    • Àlbums Fotogràfics
    • Vídeo – TV Vilanova
    • Butlletí i Guia
    • Ple municipal – TV
    • Publicacions
    • TV – Multimèdia
    • Hemeroteca
No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

En Comú Podem presenta les principals propostes de cara a les eleccions de diumenge

6 de novembre de 2019
Compartir en FacebookCompartir en TwitterEnviar per emailEnviar per whatsapp
En Comu Podem nov19

En Comú Podem ha presentat aquest dimarts, a Igualada, les principals propostes del partit de cara a les eleccions generals del pròxim diumenge. L’acte ha comptat amb la presència de Mar Garcia, Joan Mena i Nati Veraguas, les tres persones integrants de la llista d’En Comú Podem per Barcelona

La formació ha defensat “la llibertat dels presos i les preses per normalitzar la situació política, així com també un diàleg a través d’una Mesa de partits a Catalunya i que siguin els i les catalanes qui puguin votar un nou acord per a Catalunya”.

Al programa també porten propostes de reindustrialització de comarques com l’Anoia; garantir els drets laborals dels i les treballadores i una fiscalitat verda i social que faci que hi hagin més impostos a les empreses que més contaminin i les que més facturin per redistribuir la riquesa. “L’objectiu és que comarques com aquesta tinguin més oportunitats”, afirmen i que “l’Anoia sigui motor de la Catalunya central”.

Etiquetes: Eleccionsen comú podem
Notícia anterior

L’Ajuntament de Vilanova del Camí licita la tercera fase del Casal de la Gent Gran

Notícia següent

El Consell Comarcal de l’Anoia concedeix ajuts de transport adaptat per a persones amb mobilitat reduïda

Relacionat Notícies

trobada alcántara
Agermanament

Vilanova del Camí i Alcántara signen un protocol d’amistat i refermen un futur agermanament

23 de maig de 2022
Cartell donació plasma
Notícies

El Banc de Sang assegura que no té prou plasma per atendre els malalts i que n’ha de portar de fora

23 de maig de 2022
Albert Piñol director Àuria Cooperativa
Àudio

Àuria Cooperativa llençarà una nova línia de productes d’higiene i cura personal amb la marca AQUÀURIA | Àudio

23 de maig de 2022
Notícia següent
transport adaptat

El Consell Comarcal de l'Anoia concedeix ajuts de transport adaptat per a persones amb mobilitat reduïda

Cercador

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
vilanova vilanova logo letra (1)
televisio vilanova logo letra (1)
radio nova logo letra (1)
vilanovainformacio.cat - Portal de Comunicació de Vilanova del Camí

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Per a més informació

  • Contacta
  • Ràdio en línia
  • Podcast
  • Butlletí digital
  • Avís legal i política de privacitat
  • Política de cookies (EU)

Segueix-nos

No hi ha resultats
Veure tots els resultats
  • Notícies – Vilanova Informació
    • Ajuntament
    • Cultura
    • Comunicació
    • Esports
    • Economia
    • Societat
  • Ràdio en línia – radionova.cat
  • Programes i podcasts
  • Butlletí digital
  • Contacta

© 2019 RadioNova - Ajuntament de Vilanova del Camí

Manage Cookie Consent
Utilitzem galetes per optimitzar el nostre lloc web i el nostre servei.
Funcional Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage vendors Read more about these purposes
Preferències
{title} {title} {title}
Enviar missatge
1
radionova.cat
Hola 👋
Aquest és el WhatsApp de Ràdio Nova.