- L’Associació Bigotis del Camí organitza dues jornades d’adopció de gats aquest agost: el 8 d’agost a Sant Pere d’Òdena i el 22 d’agost al Centre Cívic del barri de la Pau
- L’entitat també prepara un taller de decoració d’espelmes el 12 de setembre al Centre Cívic del barri de la Pau per recaptar fons
L’estiu i les vacances poden ser un bon moment per obrir la porta de casa a un nou membre de la família. Amb aquest esperit, l’Associació Bigotis del Camí ha organitzat dues jornades d’adopció de gats aquest mes d’agost. La primera tindrà lloc el dissabte 8 d’agost, de 10.00 a 12.30 h, amb la col·laboració d’Odevet Veterinaris. Es farà al carrer Sant Miquel, número 6, al barri de Sant Pere d’Òdena. I hi haurà una segona jornada el 22 d’agost, de 10.00 a 13.00 h al Centre Cívic del Barri de la Pau de Vilanova del Camí.
Des de Bigotis del Camí volen ajudar a trobar família als nombrosos cadells que actualment té l’entitat en acollida. I és que la situació, com asseguren, és complicada. L’associació està al límit per poder atendre les colònies felines aquest estiu. Per això fan una crida a les persones que estiguin pensant a adoptar perquè s’acostin a conèixer els animals, «que són sobretot cadells, d’entre dos mesos i mig i quatre mesos, que hem recollit al carrer», detalla la presidenta de l’entitat, Fina Varea. També tenen alguns gats adults, «però aquests no els portarem, els poden conèixer en fotos o a la casa on estan d’acollida».
Bigotis del Camí anima la ciutadania a acostar-se a aquestes jornades, encara que només sigui per informar-se o conèixer els gatets. Potser, entre una mirada curiosa i un parell de carícies, neix una nova història. Actualment tenen una desena de cadells, alguns d’ells germanets, que esperen trobar una llar definitiva. «Esperem que si algú els veu se n’enamori», diu Fina Varea. I recomanen que vagin preparats amb un transportí.
Des de l’entitat recorden que adoptar és una decisió responsable que canvia la vida de l’animal, però també la de la família que l’acull. Al cap i a la fi, com recull el lema de l’entitat per aquestes trobades, és una manera de «donar amor i canviar vides».




Espelmes personalitzades per recaptar fons
Més enllà d’aquestes accions per promoure l’adopció, Bigotis del Camí ja prepara una nova activitat solidària per al mes de setembre amb l’objectiu de recaptar fons que els permetin continuar atenent les colònies felines i els gats que tenen en acollida.
La cita serà el 12 de setembre, de 10.00 a 12.00 h, al Centre Cívic del barri de la Pau, on faran un taller de decoració d’espelmes amb la tècnica de la transferència. Els participants podran personalitzar una espelma estampant-hi la imatge que triïn.
El taller anirà a càrrec d’Eleicositas i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilanova del Camí. L’aportació per participar-hi serà de 4 euros, una quantitat que es destinarà íntegrament a donar suport a la tasca que desenvolupa l’associació.
Jornades d’adopció de gats – Bigotis del Camí
1a jornada:
Data: dissabte 8 d’agost
Horari: de 10.00 a 12.30 h
Lloc: carrer Sant Miquel, 6 (barri de Sant Pere d’Òdena)
Col·labora: Odevet Veterinaris
2a jornada:
Data: dissabte 22 d’agost
Horari: de 10.00 a 13.00 h
Lloc: Centre Cívic del Barri de la Pau (Vilanova del Camí)
Què hi trobaràs: cadells d’entre 2,5 i 4 mesos recollits del carrer, que busquen una llar definitiva
Propera activitat solidària:
Taller de decoració d’espelmes (tècnica de transferència)
Data: 12 de setembre · 10.00 a 12.00 h
Lloc: Centre Cívic del barri de la Pau
Preu: 4 € (a benefici de l’associació)
Organitza: Associació Bigotis del Camí
Col·labora: Ajuntament de Vilanova del Camí











