El Secretari General d’Empresa i Ocupació del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya, Enric Clotet inaugura aquesta tarda la 59a edició de la Fira de Setembre. S’encetaran així quatre dies intensos, durant els quals les ofertes i promocions comercials compartiran espai amb altres activitats, tallers, cursos i iniciatives empresarials, culturals i socials.
Amb el nom de Centre Comercial Vilanova, l’ACI i l’Ajuntament han volgut aixoplugar sota una mateixa marca els diferents establiments vilanovins que participen a la Fira. Aquest vespre, l’alcalde Joan Vich i el president de l’ACI, Assenci Sánchez donaran la benvinguda als comerciants que participen a la mostra.
És la primera vegada que, socis i no socis de l’ACI, participen en grup a la mostra multisectorial d’Igualada. A banda de la marca, l’ACI ha vetllat per mantenir una imatge pròpia dins la Fira: el color dels estands i de la moqueta són diferents a la resta i també la distribució dels estands, que s’han disposat en forma de plaça, un espai que s’utilitzarà per fer-hi diferents activitats, exhibicions i actuacions.
Tota l’oferta comercial vilanovina s’ha recollit en una revista que es podrà trobar als estands dels expositors del Centre Comercial Vilanova. Un dels atractius de la revista és el sorteig que promou: un IPAD 3 que guanyarà una de les persones que aconsegueixi posar el segell dels 22 comerços vilanovins en la butlleta que hi trobaran annexa.
Els clients dels establiments associats a l’ACI també podran optar al sorteig de dos caps de setmana de luxe previstos per al primer cap de setmana d’octubre.
Una altra de les accions promocionals d’Ajuntament i ACI és el trenet turístic que cobrirà el trajecte entre Vilanova i el recinte firal de Cal Carner, dissabte i diumenge. Al matí, farà dues sortides des de Vilanova del Camí, a les 10 i les 12, i la tornada es farà des del recinte firal a les 11 i a la 1 del migdia.
A la tarda, el primer viatge des de Vilanova, es farà a les 4 i continuaran a les 6 i 8 del vespre. Les tornades des d’Igualada es faran a les 5, 7 i 9 del vespre.
El trenet farà parada a la plaça Vilarrubias, el carrer Felip II (al barri de Santa Llúcia) i el carrer Roger de Flor (al barri de la Pau).