- L’aforament màxim permès serà de 4 punts de lectura i 2 de consulta als PC
- Quan un usuari deixi un lloc de lectura caldrà netejar-lo i desinfectar-lo
- L’estada a la biblioteca es limitarà a una hora per usuari i únicament serà consulta de llibres. De moment no es podran consultar ni revistes ni vídeos
En aquesta fase de la desescalada es poden obrir les biblioteques públiques i privades amb els serveis de préstec i devolució d’obres, lectures en sala i informació bibliogràfica i bibliotecària. La Biblioteca de Vilanova del Camí, continuarà mantenint els horaris d’obertura de la fase 1, de dilluns a divendres, de 16:00 a 20:00 h i dijous també de 10:00 a 13:00 h, sempre amb cita prèvia, però a partir d’avui, es permet l’accés a la instal·lació amb les mesures pertinents.
L’aforament màxim permès serà de 4 punts de lectura i 2 de consulta als PC i quan un usuari deixi un lloc de lectura caldrà netejar-lo i desinfectar-lo.
Es poden utilitzar els ordinadors d’ús públic, els catàlegs d’accés públic en línia, els catàlegs en fitxes de la biblioteca o les publicacions electròniques. Caldrà netejar-los després de cada ús.
L’estada a la biblioteca es limitarà a una hora per usuari i únicament serà consulta de llibres. De moment no es podran consultar ni revistes ni vídeos.
Durant aquesta fase es mantindran les mesures de seguretat com és l’ús de les mascaretes, prendre’s la temperatura i netejar-se les mans, abans d’entrar i al sortir. Així mateix s’haurà de respectar la distància mínima dels dos metres.