- Aquesta poda preventiva pot evitar problemes i a més a més ofereix més llum a l’interior de l’arbre.
La brigada de jardineria continua amb les tasques de la poda de les branques baixes de tots els arbres del municipi. Aquests treballs van iniciar-se a mitjan juny i contribueixen a l’elevació de la capçada sense perjudicar els nius ni les aus.
Aquesta primavera, especialment plujosa, ha contribuït a un major creixement de la vegetació inclosa la dels arbres que es troben exhuberants. La multiplicació de fulles i fruits ocasionen un pes extra a l’arbre i les branques solen anar cedint al pes i poden causar molèsties a veïns i vianants i fins i tot poden acabar trencant-se.
Aquesta poda preventiva pot evitar problemes i a més a més ofereix més llum a l’interior de l’arbre.
La brigada de jardineria estima que encara trigaran un parell de setmanes a fer tota la poda i demanen a la població la seva col·laboració per facilitar la tasca dels operaris.