Després de la bona acollida de la darrera edició de trobada de corals a Vilanova del Camí, el proper diumenge 27 de març, la Coral la Pregona organitza una segona trobada de corals, a Can Papasseit. En aquesta ocasió, la coral amfitriona estarà acompanyada de la Coral Merlet, d’Igualada, i de la Coral Sifasol, de Santa Margarida de Montbui.
El recital començarà a les cinc de la tarda, al centre polivalent de Can Papasseit. L’entrada serà gratuïta i les corals participants han preparat un repertori de cançons d’arreu del món.
Des de la coral conviden a tothom a assistir a aquest acte i han expressat el seu orgull per poder organitzar aquesta segona trobada, per compartir amb el públic la força i la solemnitat del cant de la mà de dues noves corals amigues. Una trobada que han definit de festa de germanor i amistat.
D’altra banda, des de la Coral la Pregona han tornat a fer una crida per augmentar la presència de veus masculines. Actualment són gairebé una trentena les dones que integren la coral, però només hi ha quatre homes que en formin part. És per això que des de l’entitat conviden al públic masculí a participar d’aquesta activitat, per tal d’enriquir el registre de veus de la coral vilanovina.
Recordem que la Pregona assaja tots els dimarts de dos quarts de 8 a dos quarts de 10 de la nit al Casal de la Gent Gran, on també es poden adreçar les persones que vulguin participar d’aquesta activitat.