Aquests dies ha finalitzat la distribució domiciliària de la Guia d’Activitats de Vilanova del Camí amb les propostes de primavera i el butlletí “Vilanova Informació”, corresponent al mes de març. Els continguts d’una i altra publicació es poden consultar i descarregar tant a radionova.cat com al web municipal de l’Ajuntament de Vilanova del Camí.
La guia inclou les activitats previstes pels mesos d’abril i maig al municipi. El butlletí dedica la portada a la notícia “La construcció de la piscina coberta, una mica més aprop!”, en referència a l’acord del ple de 14 març que va aprovar el plec de clàusules per la redacció del projecte del Complex Esportiu Municipal.
En pàgines interiors, l’alcalde Joan Vich passa balanç de la legislatura. El butlletí també recull diferents informacions municipals, acords de ple, opinions dels grups municipals… així com les pàgines dedicades a activitats culturals, esportives, joventut i a les entitats vilanovines.
Entre les pàgines monogràfiques cal destacar-ne una dedicada a la commemoració del Dia Internacional de les Dones. Per últim, a la contraportada, la secció de l’entrevista es dedica en aquest número a Javier Pérez-Vico realitzador del programa de Ràdio Nova +QCine que ha estat notícia per ser l’ànima de l’organització de la marató del “Senyor dels anells” el passat dissabte 26 de març, a Can Papasseit.